Aprovizionare în Bulgaria
Livrarea pe teritoriul Republicii Bulgaria
Livrarea produselor comandate se face prin curier la adresa specificată de către utilizator şi în numele său. Costul de livrare pentru întreaga ţară, depinde de mărimea şi numărul de produse comandate. În cazul în care serviciul de curierat este imposibil sau nejustificat de scumpe făcute la comandă, pentru a putea fi trimise şi mesaje în limba engleză, dar după ce clientul a dat consimţământul său. Fiecare cerere este făcută pentru a confirma, care va primi imediat un e-mail cu detalii ale contractului. Clientul se obliga sa ofere acces şi de posibilitatea de a obţine marfa. Înainte de a îndeplini contractul vă pot contacta pentru a confirma dacă există ceva necunoscut. Perioada pentru îndeplinirea contractului este în termen de 3 zile lucrătoare. Nautilus Ltd. 5 / ca furnizor / rezervă dreptul de a prelungi această perioadă de consultare prealabilă cu consumatorul. Dacă nu termenul limită pentru executarea de alimentare se constată că adresa dvs. de acces sau nu şi condiţiile pentru transferul de bunuri în această perioadă, contractul este considerat scăzut. În cazul în care clientul a confirmat disponibilitatea de a primi produsele comandate şi după livrare, care nu a fost găsit la adresa de el trebuie să suporte cheltuiala proprie costul de livrare. Costurile sunt plătite la primirea de bunuri, în timp ce preţul de bunuri. Această sumă este luată de la furnizor ca un depozit până la sfârşitul a şapte zile, în care consumatorul are dreptul de a anula contractul de coordonare. ZZP. Furnizorul nu este răspunzător dacă epuizată de la anumite elemente. În cazul în care nu se furnizează elementul dorit, va fi informat prin telefon, e-mail sau Skype, desemnat de tine şi, dacă este posibil, vor fi oferite produse similare. Indicarea a greşit adresa, e-mail sau telefon pentru invalid şi nu are caracter obligatoriu Nautilus 5 Ltd., cu obligaţia de a pune în aplicare de livrare. Dacă nu putem obţine că de la telefon sau adresa de e-meyp contract nu este executat. De asigurare a transporturilor prin curier pentru a asigura securitatea în timpul transportului este suportat de furnizor - Nautilus 5 Ltd. Pentru a fi valabilă de asigurare este necesar pentru a verifica starea lotului, în prezenţa a kuriera. Datele pentru factura, dacă este necesar umple timpul de formare a contractului în comentariu domeniu. Preţurile se pot schimba până în momentul de a comanda până la plata. E-mail pe care aţi specificat în înregistrare este folosit pentru a trimite mesaje referitoare la comanda, adresaţi-vă după o pentru a se verifica periodic. La livrarea prin poştă sau în preferinţă indicată de client, plata de bunuri se poate face prin transfer bancar sau ordin de plata. La sfârşit de săptămână şi ordinele de vacanţă nu sunt prelucrate.
De livrare în afara teritoriului Bulgariei
Livrarea în afara teritoriului Republicii Bulgaria
Pentru a livra pachetul în afara teritoriului Bulgariei să ne contactaţi înainte de a face o comandă prin e-mail, telefon sau Skype / le vor găsi în detalii - persoană de contact sau comentarii pentru a specifica ordinea dorită de destinaţie şi de preferat prin metoda dvs. de livrare. Vă vom contacta pentru a vă anunţa preţul de livrare şi numai după confirmarea din partea dvs. va face următoarele etape ale contractului. Deşi nu aprobă preţul final, inclusiv costurile de trimitere a contractului să nu fie considerat încheiat. La site-ul de mesaje bulgari pot viza preţurile.
Creanţe
Returnarea și returnarea bunurilor achiziționate
La primirea de produse pentru a verifica discrepanţe: insuficienta, defectele produsului, insuficienta pentru a se conforma cu valoarea anunţată a pas cu marca declarat. În cazul în care ar trebui să facă o cerere în temeiul chl.125 din ZZP. În concluziile de mai sus pentru discrepanta, ghidul de un reklamtsiya în temeiul art.112 şi Chl.113 prin lege pentru a proteja consumatorii - în vigoare de la 10.06.2006 ani (SG Prom Br.99 la 9 decembrie 2005..). Aducerea linie de produse se face în termen de o lună de la depunerea cererii de către utilizator. În caz de defecte ascunse implicite şi eşecuri ar trebui să facă întoarcerea după stabilirea lor în timpul perioadei de chl.126 ZZP, începând de la data primirii, dar marfa. În cazul de livrare incomplete Nautilus 5 Ltd. a furniza piese de lipsă de la - prompt.